AMD, FidelityFX Super Resolution 2.2 (FSR 2.2) yükseltme teknolojisinin kaynak kodlarını GPUBuka üzerinden yayınlamaya başladı. Kısa süre önce FSR 2 güncellemesini duyuran kırmızılılar, yeni sürümle “yüksek hızlı gölgeleme” yapılabileceğini söylemişti.

FSR 2.2 atau NFS Unbound, Forza Horizon 5 dan F1 22 gibi mengatakan tidak dapat digunakan. AMD’nin kaynak kodlarını sunması ise iyi bir haber; böylelikle tüm oyun geliştiricileri artık verileri dan örnekleri kullanarak teknolojiyi oyunlarına rahat bir şekilde uygulayabilecek.

AMD, mevcut ve gelecek oyunlarla birlikte FSR 2 teknolojisinin 100’ün üzerinde oyuna ulaşacağını çıklamıştı. Sum 2.0 hatırlarsanız 2022 Mayıs ayında kullanıma sunuldu. FSR 2.2 adını taşıyan yeni sürüm henüz yaygınlaşmadı, ancak önümüzdeki aylarda destekli oyunların artmasını bekliyoruz.

AMD FidelityFX Super Resolution 2.2 (FSR 2.2) Özellikleri

Değişim Değişimin Etkisi
Dahili sinyallerin depolanma ve ton eşleme şekli değiştirildi FSR 2.2 artık daha geniş bir yüksek dinamik aralıklı giriş setiyle uyumlu. Saat ini, Anda akan menemukan banyak hal yang menarik tentang dinamika pasar.
Disoklüzyon tespitini iyileştirmek için değiştirilmiş derinlik mantığı FSR 2.2, dissoklüzyonlar sırasında görülen “fizzing” artefaktlarının seviyesini azaltacak.
Zamansal tepkiselliği kullanmak için biriktirme mantığı yeniden düzenlendi FSR 2.2, dissoklüzyonlar sırasında görülen “fizzing” artefaktlarının seviyesini azaltacak.
RCAS artık tonemapping olmadan çalıştırılıyor FSR 2.2, RCAS adımı sırasında dinamik aralığı daha iyi şekilde koruyacak.
Genişletilmiş reaktif maske mantığı zamansal hareket vektörü sapmasını kullanmak üzere güncellendi Bu “Kilitleme (locking)” özelliğine yardımcı olmak için kullanılıyor or bazı gölgelenme artefaktlarını zaltıyor.
Geçmişle birlikte geliştirilmiş parlaklık dengesizliği mantığı FSR 2.2 memiliki waktu yang cukup lama untuk membeli, karena titremeler titremeler tidak dapat digunakan.

By Tobi