DLSS kembali 3

NVIDIA geçtigimiz haftaDLSS destekli oyun ve uygulamaların sayısının 290‘a ulaştığını duyurmuştu. Kembali 25 Nisan sampai DLSS 3 dimulai. DLSS 2 akan keluar dari kata seni.

Returnal için DLSS 3 Performans Desteği

Şubat ayında PC’de piyasaya sürülen ve büyük beğeni toplayan Kembali, piyasaya çıkışıyla birlikte DLSS 2 dan ışın izleme desteği almıştı. 25 Nisan tarihinde Kembali, performansını daha da artıracak DLSS 3 güncellemesini alıyor. GeForce RTX 4090’da 2,2 kat artırılan kare hızları, oyunculara 180 FPS’nind üzerinde performans sağlarken; GeForce RTX 4080de, DLSS membutuhkan 140 FPS dalam kapasitas maksimum. Seri GeForce RTX 40 GPU adalah DLSS 3, yang memungkinkan dan yang paling tinggi seviyedeyken 4K’da 90 FPS+ atau performa terbaik.

DLSS kembali 3

DLSS 3, DLSS 2, Reflex dan perangkat lain yang tidak dapat digunakan, GPU GeForce RTX bawaan atau perangkat keras, Kembali‘i en iyi şekilde deneyimlemeyi mümkün kılıyor.

DLSS 2 Yüzlerce Oyuna Destek Sağlamaya Devam Ediyor

NVIDIA’nın oyun geliştiricilere yardımcı olmak and oyun entegrasyonunu kolaylaştırmak için sunduğu birçok araç, eklenti and oyun motoru entegrasyonu sayesinde DLSS 2, tonlarca oyuna eklenmeye devam ediyor. DLSS 2 akan berhenti pada perangkat yang terbuka:

  • Monster Energy Supercross – Videogame Resmi 6 (DLSS 2 tidak dapat digunakan lagi)
  • GUN JAM (DLSS 2 tidak dapat digunakan lagi)
  • ORANG ASING ASAL FANTASI FINAL PARADISE (DLSS 2 tidak dapat digunakan lagi)

GeForce.com’dan DLSS memilih 290 dari daftar yang tersedia.

Yeni #RTXON Penguasa Cincin: Gollum Fragmanı Yayınlandı

Efendisi Umum: Gollum™ 25 Mayıs’ta piyasaya sürüldüğünde, GeForce RTX donanımına sahip PC oyuncuları, DLSS 3 and DLSS 2 ile performansı hızlandırabilecek and mümkün olan en yüksek kare hızlarında izlemeli yansımaların y yüksek kare hızlarında izlemeli yansımaların y yülgeliker key. Bunlara ek olarak, untuk GeForce yang menggunakan NVIDIA Reflex ile sistem gecikmesini yang didukung dan GeForce GTX yang tidak dapat diputar, disingkirkan ke dalam platform dan bağımsız NVIDIA Image Scaling(NIS) yükseltme dan keskinleştirme algoritmasıyla karya seni.

By Tobi